.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار سیلاب های محلی در مازندران
مدیریت بحران مازندران درباره رگبار‌های متناوب باران و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای در استان هشدار داد.

 

 

 

به گزارش شمال نیوز، محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: براساس پیش بینی هواشناسی با شکل گیری جریان‌های خُنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج در تراز میانی جو از اواخر وقت امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور تا صبح روز جمعه ۲۵ شهریور شاهد وزش باد نسبتا شدید کاهش دما بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود.

او افزود: احتمال آبگرفتگی بصورت نقطه‌ای و محلی بویژه در غرب استان پدیده مه و کاهش دید در محور‌های کوهستانی و اختلال در تردد و احتمال صاعقه و خسارت به سازه‌های کم مقاوم و تابلو‌های تبلیغاتی از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

شیرکلایی گفت: هم استانی‌ها و مسافران در این مدت از تردد، تفرج و برپایی چادر و کمپ در بستر و حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها و فضا‌های باز جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: رانندگان هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی استان بویژه در هنگام شب و عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی، ضمن رعایت نکات ایمنی با کسب اطلاعات از پلیس راهور و نیرو‌های راهداری با احتیاط کامل رانندگی کنند.

محمدی شیرکلایی گفت: کوهنوردان و گردشگران با توجه به پیش بینی وقوع صاعقه و بارش‌های رگباری از صعود به ارتفاعات و مناطق باز کوهستانی و تردد و برپایی چادر و اقامت در دهانه رودخانه‌ها و مسیل ها، جداً خودداری کنند.

او افزود: دامداران، دام‌های خود را به دور از بستر و حاشیه رودخانه ها، دهانه مسیل ها، فضا‌های باز، ارتفاعات و در مناطق امن نگهداری کنند.

محمدی شیرکلایی گفت: کشاورزان و شالیکاران نسبت به برداشت شالی و انتقال آن به مکان مسقف اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.